#1 2010-07-07 12:20:55

BlachaRZ

http://tibia.net.pl/images/ranks/admin.gif

Zarejestrowany: 2010-07-06
Posty: 26
Punktów :   

Pits of Inferno Quest

Znany również jako:      PoI

Nagroda:
- 10.000 gp (1cc) http://tibia-wiki.net/images/Crystal_Coin.gif   
- Pair of Soft Boots http://tibia-wiki.net/images/Pair_of_Soft_Boots.gif
- Backpack of Holding http://tibia-wiki.net/images/Backpack_of_Holding.gif
- Stuffed Dragon http://tibia-wiki.net/images/Stuffed_Dragon.gif
- Frozen Starlight http://tibia-wiki.net/images/Frozen_Starlight.gif
- Ultimate Healing Rune (10x) http://tibia-wiki.net/images/Ultimate_Healing_Rune.gif
- Sudden Death Rune (10x) http://tibia-wiki.net/images/Sudden_Death.gif
- Explosion Rune (30x) http://tibia-wiki.net/images/Explosion.gif
- Heavy Magic Missile  (50x) http://tibia-wiki.net/images/Heavy_Magic_Missile.gif
- Możliwość użycia skrótu do PoI na 1 piętrze domu nekromanty na PoH http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20070310193131/tibia/en/images/e/ef/Magic_Forcefield.gif
- Jedna do wyboru: Arbalest http://tibia-wiki.net/images/Arbalest.gif Arcane Staff http://tibia-wiki.net/images/Arcane_Staff.gif lub Avenger  http://tibia-wiki.net/images/Avenger.gif       

Lokacja:     Pits of Inferno

Wymagany poziom:     80

PACC:     Tak

Potwory, które można napotkać po drodze:     Phantasm, Destroyer, Lost Soul, Blightwalker, Plaguesmith, Nightmare, Juggernaut, Diabolic Imp, Fury, Hellfire Fighter, Dragon Lord, Spectre, Hand of Cursed Fate, Dark Torturer, Hellhound, Defiler, czy Betrayed Wraith



Wymagane przedmioty

    *  Shovel lub zamiennik http://tibia-wiki.net/images/Shovel.gif
    *  Rope lub zamiennik http://tibia-wiki.net/images/Rope.gif
    *  Pick lub zamiennik http://tibia-wiki.net/images/Pick.gif
    *  Blood http://tibia-wiki.net/images/Blood_Nap%C3%B3j.gif
    *  Oil http://tibia-wiki.net/images/Oil_Nap%C3%B3j.gif
    *  Klucz 3700 Można znaleźć w jaskini na południe od Venore. http://tibia-wiki.net/images/Crystal_Key.gif
    *  Klucz 3703 Leży obok A Ghostly Knight http://tibia-wiki.net/images/Silver_Key.gif
    *  Holy Tible http://tibia-wiki.net/images/Holy_Tible.gif można znaleźć w skrzyni, na wschód od Knightwatch Tower. Jeżeli wcześniej braliśmy już księgę, musimy udać się do Oldraka, który znajduje się w świątyni na Plains of Havoc, aby za opłatą 1000 gp móc ponownie zabrać księgę ze skrzyni.


Udajemy się w podziemia domu nekromanty na Polach Spustoszenia. Następnie udajemy się do małego pomieszczenia na wschodzie tuneli, gdzie używamy kilof.
 
http://tibia-wiki.net/images/Pits_of_Inferno-Dom.png   http://tibia-wiki.net/images/Pits_of_Inferno-Tunele.png


By przejść dalej, należy wylać krew na grobie nekromanty Goshnara. Zostaniemy teleportowani do pomieszczenia poniżej. Wchodząc na magiczne pole, zostaniesz przeniesiony na drugą stronę magicznej ściany. By przejść, musisz mieć PACC, oraz Holy Tible w plecaku.
Następnie udaj się na wschód, za bramkę poziomową.
Idąc dalej znajdziesz zamknięty most, niestety dźwignia jest stara i zardzewiała, więc będziesz musiał użyć oleju.
Za mostem znajduje się rzeka blokowana przez kamień, oraz jezioro lawy. Użyj kilofa na kamieniu by lawa zamieniła się w zastygłą skorupę byś mógł kontynuować swoją podróż.
Teraz udaj się do północnej dziury po prawej stronie od mostu. Poniżej znajdziesz jaskinię z dużą ilością smoczych lordów, które będą bronić dostępu do pierwszej części zadania.

Gdy już uporasz się z smokami udaj się na wschód do rope place.
Znajdziesz się w pomieszczeniu z 4 ścieżkami:

http://tibia-wiki.net/images/PitsofInferno-4Ways.png

W tym miejscu każda z czterech profesji musi przejść próbę, by odblokować drogę do Pits of Inferno.

Każda z czterech dróg przeznaczona jest dla poszczególnej profesji. Nadepnięcie Jeżeli będziemy szli złą ścieżką, pojawi się ostrzeżenie. Jeżeli pójdziemy niewłaściwą ścieżką do końca, zakończy się to śmiercią, ponieważ końcowy płomień zabiera niewłaściwej profesji całe życie.

Knight - północna
Druid - północno-wschodnia
Paladin - południowo-wschodnia
Sorcerer - południowa


Uwaga! Każdy krok po płomieniach powoduje utratę 300 HP



Na końcu ścieżki znajduje się miejsce, na którym należy użyć liny. Powyżej znajduje się pokój z 3 potworami:

Knight - 2 Diabolic Imp i 1 Spectre
Druid - 1 Spectre, 1 Diabolic Imp i 1 Nightmare
Paladin - 1 Spectre i 2 Nightmare
Sorcerer - 1 Spectre i 2 Nightmare

Dodatkowo w każdym z pokoi znajduje się dźwignia, którą należy przełączyć by zniknęły ściany ognia, które blokują dalszą drogę.

Gdy już wszystkie ściany ognia zostały usunięte, możesz kontynuować swoją wyprawę. Masz przed sobą dziury prowadzące do jaskini dźwigni, oraz teleport który przeniesie nas przed ścianami ognia.

Teraz, należy usunąć dwa głazy blokujących dostęp do drabiny na wschód od wejścia do w jaskini. Niestety zadanie nie jest łatwe, gdyż każdej z dźwigni strzegą hordy potworów, a dźwignie należy przełączyć w odpowiedniej kolejności. Ostatnia dźwignia, która usuwa głazy działać będzie tylko przez określony czas po przełączeniu wszystkich poprzednich dźwigni.


http://tibia-wiki.net/images/Poi_2.gif

http://tibia-wiki.net/images/Poi_3.gif

http://tibia-wiki.net/images/Poi_4.gif

http://tibia-wiki.net/images/Poi_5.gif

Po przejściu do miejsca za głazami znajduje się teleport prowadzący do wyjścia z podziemi, oraz drabina wiodąca do następnej części zadania.

Po wejściu drabiną do kolejnego pomieszczenia znajdziesz pokój z kilkoma Blightwalkerami oraz kolejne 15 dźwigni i książkę z zagadką.

Nie musisz przesuwać tu żadnych dźwigni ponieważ wszystkie są bezużyteczne.

Podziel drużynę na dwie części, jedna zostanie w tym pomieszczeniu, druga uda się na północ.

http://tibia-wiki.net/images/PitsofInferno-DTcity.png

Najpierw przełączamy dźwignie po lewej stronie (stalagmit blokujący drugą dźwignie zniknie), a następnie dźwignię po prawej stronie. Gdy to zrobisz będziesz mógł iść dalej na północ do dziury, ponieważ przed dziurą pojawi się most.
Gdy zejdziesz niżej, posuwaj się na północ, następnie na wschód, aż znajdziesz panel który działa jako dźwignia która uaktywnia drabinę w pokoju z 15 dźwigniami.

Teraz niech druga drużyna wejdzie po drabinie i wybije znajdujące się tam potwory. Gdy już będą tam wszyscy pierwsza drużyna może wracać do pokoju z dźwigniami. Niestety drabina znika po zejściu z płytki, wiec drugą drużynę będzie trzeba ropnąć. Gdy już wszyscy będą w jedynym miejscu możecie udać się wyżej używając, rope place nad zejściem w dół po drabinie.

Przed Tobą labirynt z niewidzialnymi teleportami:

http://tibia-wiki.net/images/Poi_5b.gif
X - Teleporty które należy omijać.

Użyj tu kilofa i zejdź na dół. Musisz przełączyć dźwignię, która znajduje się we wschodniej części pokoju, by usunąć głaz blokujący dostęp do drabiny, gdy wejdziesz na górę udaj się na zachód.

Teraz masz do wyboru czy chcesz kontynuować podróż czy wracać do domu. Dziura na północy prowadzi na PoH. Południowa bramki levelowej.

Udając się do południowej dziury znajdziesz szkielet a w nim Pirate Backpack z:

    * Ceremonial Ankh
    * Death Ring
    * Life Ring
    * 3 Orichalcum Pearl
    * 5 White Pearl
    * 2 Soul Orb
    * 11 Platinum Coins
    * 2 runy Sudden Death
    * 3 runy Ultimate Healing
    * Blank Rune
    * Manafluid.

Bramka levelowa

Schodząc w dół po drabinie udaj się na północ, w pewnym punkcie za Tobą pojawi się kamień i zostaniesz teleportowany do innego pokoju. By przepuścić pozostałe osoby musisz przełączać dźwignie która znajduje się w północnej części pokoju.

Idąc na północ, trafisz do pokoju z teleportami do komnat tronowych Ruthless Seven

http://tibia-wiki.net/images/Poi_7.jpg

Aby zaliczyć każdą z sali musisz wejść dwa razy na każdy z tronów.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.zdobywcywieprzy.pun.pl www.poezje.pun.pl www.gastrofaza.pun.pl www.radiowalenczow.pun.pl www.redziny.pun.pl